Acasă » concurs » Multumesc

Multumesc

V-am pus doua intrebari in postul trecut:
Cum facem copii sa citeasca de placere si nu obligati?
Exista o reteta magica?
Concluzionand as putea spune ca daca vrem noi, poate exista. Ca si ingrediente principale ar fi : iubire,rabdare cat cuprinde, perseverenta si speranta. Puteti condimenta cu mult umor. Nu va recomand sub nici o forma violenta si ignoranta.
M-am bucurat ca m-ati sustinut in concursul Librariei Libris, desi postarea mea n-a fost una stralucita. Au fost zile cand am avut inspiratie si am scris mai bine. Cred ca am avut si zile cand am scris mai prost.
Ati “percutat” ideea si mi-ati impartasit din experienta voastra . S-a legat o discutie interesanta pe care am putea s-o continuam zile si zile.
M-am bucurat sa vad, ca am alaturi familia: Ioni, Cata, Varu’ Mi’aita, Iuli si Claudia.
Prieteni foarte vechi s-au alaturat discutiei si mi-a facut foarte mare placere s-o citesc pe Cristina Preda si pe Ionut D. M-am simtit ca in urma cu cincisprezece ani, in bucataria apartamentului parintilor cand in jurul unei cani de cafea “puneam la cale” lumea si faceam polemica pe subiecte “pitzi” cum ar fi culoarea sandalelor lui X sau noua tunsoare a lui Y. Ce vremuri!
Prieteni noi si colegi de serviciu, s-au alaturat discutiei – Corina Ml., Cristi, Madalina, Ramona, Corina S., Eugen, Cornelia, Nini.
Au mai fost si prietene de-ale sora’mi pe care nu le cunosc decat din lista ei de FB si cateva persoane care au ajuns absolut intamplator , sau nu, ?!? prin zona. Toti au comentat la obiect, decent si incurajator. Baietii au gasit si un filmulet cu tematica.
Multumesc baieti!
Multumesc tuturor!
M-am simtit datoare sa fac asta pentru ca habar n-aveam ca ma citeste atata lume. Ma simt un pic timorata, dar stati linistiti, imi revin repede.
Am pregatit pentru voi, o poveste episodica, usor de citit si un pic amuzanta. Mi-am propus sa nu va plictisesc. Voi posta primul episod. Daca vor fi cinci persoane care vor dori continuarea, voi publica episodul urmator si tot asa, pana la sfarsit.
Fiti pe faza, revin!

5 gânduri despre „Multumesc

Lasă un comentariu